tisdag 22 juli 2008

Hej! Jag har pysslat en hel del senaste tiden. Den första LO: som heter "Åland juli 2007" handlar om vår årliga cykel- och campingsemester. Pappa fick dispans förra året och fick åka vespa medan vi andra fick cykla. Cardstock från DCWV, designark från Martha Stewart crafts "Bandana". Den här dubbel LO är om vår nattliga båttur mellan Piraeus och Ios. En båttur på cirka 10 timmar. Vi hade sittplatser i en sal. Elvira var sjuk men lyckades somna på golvet och sov i ett svep till 7 på morgonen. Jag sov av och till och lyckades se en fin gryning vid Paros tillsammans med min äldsta dotter och solen hade precis gått upp när vi la till på Naxos. Vi kom fram till Ios på morgonen runt 9. Vi åkte upp till Ios stad, som är otroligt vacker och bodde på ett hotell med pool och utsikt över den vackra byn. På LO:n har jag testat en massa olika tekniker, tex stämpling, egna dekorationer m.m.

Här är en ask som jag har klätt och dekorerat. Vi ska börja spara pengar till nästa års båtluff.

Det var allt för nu. Njut ordentligt av sommaren!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Smart med en reskassa och dessutom kul när den är snyggt dekorerad!