lördag 24 juli 2010

Challenge, igen

Hej!

Vädret är just nu sisådär här i stockholmsområdet och då passar jag på att pyssla. Det finns väldigt många sidor med utmaningar och idag tänkte jag visa ett kort som jag har gjort till en utmaning på Friday Scetchers.

Skissen ser ut såhär:

Mitt kort blev såhär:


Material och teknik:


  • Mönstrat papper från Basic Grey Lemonade- collection. Alla kanter sotade med VersaColor Black.

  • Enfärgat papper, cardstock från Bazzil (tror jag)

  • Stämpelmotiv från Hänglar och Stänglar. Färglagt med Promarkers och akvarellpennor. Fågelholken har "Crackle Accents" från Rangers, för en mer träig look.

  • Sentiment "text" är en fågelstämpel från Sassafrass samt min egen handstil. Stämplat och skrivet på en klädd chipboardtag.

  • Blommor från Prima med lite Stickles Stardust

  • Nyckel är en "die" från BossCut. Den är embossad med silvrigt embossingpulver från Ranger.

  • Band från Panduro

  • Swirlen vid stämpelmotivet, är klädd chipboard med mönstrat papper och Stickles Stardust.

  • Halvpärlor från Making Memories och Artoz.
Det var allt för i dag. Jag håller på att redigerar två filmer med minialbum. De minialbumen blev klara för ett bra tag sedan men jag har inte fått filmerna klara.
Må gott!!!

Inga kommentarer: