fredag 20 januari 2012

Du förtjänar

Hej!

Jag vet att det var ett tag sedan jag uppdaterade men jag har jobbat, jobbat och jobbat. Jag har gjort enstaka bokmärken som jag har lottat ut bland mina elever på jobbet för att de ska läsa mer men annars har det varit rätt lite scrappande men i eftermiddags kom inspirationen. Jag såg videon till Gwen Stefanis "What are you waiting for" och blev jätte inspirerad. Det kortet som jag visar i bloggen idag är väldigt inspirerat av det samt en utmaning på I love Promarkers där allt var möjligt eller som det heter på engelska "Anything goes".
Kortet som jag har gjort är till en person i  min närhet som har gjort en resa rent mentalt. Det är jag väldigt imponerad av och jag vill ge den här personen någonting speciellt, så man kan säga att det är ett presentkort.
Här är kortet:
Material:
Stämpelmotiv från The Greeting Farm färglagt med ProMarkers och Stickles StarDust.
Papper från My Mind's Eye Penny Lane.
Spets köpt på Scrap- Perras
Vitt band köpt på panduro
Klockan är från Graphic 45 och jag har färgat den med stämpelfärg från ColorBox och satt Glossy Accent på den.
Textstämpel från Hero Arts.

Nu ska jag se på Tyst vittne och sedan är det nog God Natt!!!

2 kommentarer:

Tine sa...

Hi Ulwa. Such a sweet sentiment to go with your image. Fab lace too. Great card. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers.
Tine :)

Unknown sa...

O wow this is gorgeous, love the image and your colouring is fantastic. Thank you for joining us at I ♥ Promarkers this week. xx