söndag 29 september 2013

2 Layouter och 1 kort

Hej!

Idag tänkte jag visa två layouter från vår vecka i Alanya (2012) och ett kort, alla tre gjorda med samma papper och dekorationer.

Den första layouten är berättelsen om min äldsta dotters väska som försvann på flyget till Turkiet och återkom två dagar senare. F höll modet uppe men tyckte att det var jobbigt, det syntes. Det var en glad överraskning när väskan anlände till hotellet. Den hade varit i Köpenhamn.

Den andra layouten är på mig. Jag ska föreställa en vild köttätare men det ser ut som om jag spyr kött. Fotot är taget på en av våra lite finare middagar i Alanya.
 Kortet är som sagt gjort av spillbitarna som blev över.
Material:
Papper bl. a från October Afternoon, Studio Calico, Simple Stories och American Craft.
Stora blommor är från Sassafrass Lass, de har många år på nacken.
Små blommor är utklippta från ett av papprena.
Många av dekorationerna kommer från mina Studio Calico Kits.
Flickan är en stämpel från The Greeting Farm. Färglagd med mina Promarker pennor.

Fortfarande ingen bebis, jag skulle hemskt gärna vilja att den kommer snart, är ju så nyfiken för att se vad det är för liten person där inne.

Må gott!

Inga kommentarer: