lördag 5 oktober 2013

8 kort med Graphic 45 papper

Hej!

I mina samlingar hittade jag ett block (8x8tum) med papper samt några stora papper från Graphic 45- Once upon a Springtime. Det inspirerade mig till att göra en hel del kort av de papperna. Det är superfina motiv men jag har inte vetat vad jag ska göra med dem. Det blev till slut 8 kort. Jag har fortfarande grymt mycket papper kvar, så det kommer definitivt fler kort så småningom.


 Det blå kortet nedan har ett stämpelmotiv från Magnolia. Jag har färglagt med ProMarker pennor.




Material:
Mönstrade papper från Graphic 45.
Enfärgade papper från DCWV och Bazzil.
Textstämpel "Här kommer..." är från Minelle
Bokstäver är Rub ons (gnuggisar) bl. a från American Craft.
En massa Stickles (glitterlim)
Pärlor och halvpärlor från You Do och Kaiser Craft.
Band, blommor och spets bl. a från Prima

Må gott!

Inga kommentarer: