lördag 22 februari 2014

2 layouter på Adrian

Hej!
Det är slutet av OS i Sotji, tv:n har stått på i bakgrunden i många timmar per dag.
Det har blivit några kort och tre layouter gjorda under senaste veckan. Mina första layouter på min son Adrian.
När jag var gravid köpte jag en massa papper med babyanknytning. Tyvärr finns det inga könsneutrala papper inom scrapbookingen så jag köpte två serier från Echo Park "Bundle of Joy" och nu är utmaningen att använda upp allt papper.
På det övetsta fotot är det kusin, Adrian och största storasyster.
På det nedersta är instagram (ulwa_wa) när den yngre av hans storasysystrar spelar Sims medan hon håller i brorsan. Multitasking;)
Material:
Echo park paper Bundle of Joy kits med tillhörande stickers.
Wood Veneer och turkosa små stickers bokstäver från October Afternoon.
Stora bokstäver (thickers) från American Craft.

Det var allt för nu. Må gott!

Inga kommentarer: