lördag 19 juli 2008

Inspirerad

Hej!

Jag har varit jätte inspirerad de senaste dagarna men och gjort en hel del. Här är en låda till mina stora spillbitar:
Vad har jag mer gjort??? Jag har börjat göra en massa LO om båtluffen förra året. papper är Basic Grey "Skate Shoppe- serien" Vi flög ner till Aten 21/6- 2007. Vi var framme i *Piraeus (hamnförort till Aten) vid 14 efter en varm bussresa från flygplatsen. Båten skulle inte gå förrens vid 22. Vi beslöt oss för att se Piraeus, så vi tog vår packning och knatade runt i 6- 7 timmar. Vid 18- tiden fick vi reda på att det var värmebölja och över 40 grader. Vi tyckte att det var varmt men vi trodde bara att vi inte var vana. Barnen var fantastiska, knata runt i ett antal timmar med packning utan att klaga eller gnälla. Helt otroligt! klockan blev till sist 22 och då var det dags att åka båt. Vi hade sittplatser och i den salen var det väldigt varmt. Båtresan skulle ta cirka 10 timmar. Elvira sov som en stock på golvet och vaknade nog inte förrens strax efter 7. Jag var vaken till och från hela natten. Vi ( Jimmy, Filippa och jag) såg gryning i Paros och när vi kom till Naxos hade solen gått upp. Det var en fantastisk upplevelse att se Cykladerna under de tidiga morgontimmarna. Här är LO:n:

Jag har även gjort en dubbel LO om båtresan till Ios men den är inte fotad än.

Vad har hänt mer?? Varit på kryssning med familjen på båten Cinderella. Det var skönt att komma iväg på en minisemester. Tänkte scrappa om den längre fram.

Det var allt för nu!

Inga kommentarer: