måndag 1 juni 2009

LO

Hej!
Vilket underbart väder vi har (här i Stockholm), kommer precis in från stranden där barnen har tagit sitt första dopp för i år. Härligt!!!!
För en dryg vecka sedan var jag på Scrapträff hos Zornitsa på Scrappparazzi. Det var en rolig och ganska produktiv scrapträff. Jag hann göra två cleartags och två LO.

Till den här LO:n som är på min dotter har jag använt papper från My little shoebox. Jag har skurit ut ugglor och fåglar från mönsterpappret bakom det runda mönstrade pappret för att sedan sätta fast dem på grenen med 3d- kuddar. Tack till Susanne lånet av "grenen" som är utstansad (vet inte vilket märke) samt idéerna till LO:n. Bokstäverna är gjorda med Slice från Making Memories som jag oxå fick låna av Susanne. Tack återigen. Jag satte en massa 3d- lack på dem. (Glossy accent" från Ranger. De vackra blommorna har jag faktiskt ingen idé vilket märke de är ifrån men vackra färger har de.

Jag ska ta och fota den andra LO.n som jag gjorde på träffen, jag har en till LO att fota som är den andra sidan till den här LO:n (Nuttan).

Cleartagsen som jag nämnde är till pedagogerna på mina barns skola, så de vill jag inte visa än, om de skulle råka hamna på den här sidan.

Jag vill även säga att jag har fått två beställningar. Tack Christel.

Nu är det dags för Gröncurrygryta (kyckling) med ris!

4 kommentarer:

Maiden sa...

Jag har blivit helt klar med mitt minialbum nu! :-) Finns att beskåda i min blogg, tack för kursen igen! Kram

La Vikinga sa...

Och jag har gjort fyra minialbum till, efter kursen! Har lagt upp tre av de efterföljande i bloggan (inte lika fint dekorerade som det första dock) men det fjärde innehåller annans barn och kommer inte att visas för "allmänheten".

Det var verkligen "My cup of tea" om man säger så och jag ber också att få tacka för en mycket inspirerande kväll!!!

Den här LO med det runda papperet var förresten jättefin! Cool detalj med ugglan!
Charlotta

La Vikinga sa...

Hej Ulwa jag har tilldelat dig en utmärkelse! Jag tycker att du är så påhittig och har en massa idéer och dessutom har du varit till stor inspiration för mig! Tack för det!

Kolla min blogg! http://lavikingascrapp.blogspot.com/

M v h,

Charlotta

Lisbet sa...

Mängder av färg , olika designs och...jag bara smäller av.

Hur gör man film som man kan lägga ut på youtube? Något tips på sida som beskriver det?

Lisbet
www.digiscrapp.blogspot.com