söndag 26 februari 2012

2 Layouter

Hej!

Det är äntligen sportlov och jag behöver inte känna någon stress. Jag kan i princip scrappa hur mycket jag vill och det har jag gjort nu i helgen.

Det är snart tre LayOuter färdigställda, två av dem tänkte jag visa i bloggen idag. Jag har inspirerats av skisser från Scrapgalens CyberCrop, idag är sista dagen av den trevliga tillställningen.
LayOuterna är med bilder från vår båtluff, i somras. Den ena på mig på stranden på Kreta och den andra på sambon, på några klippor på Amorgos.


Material:
Mönstrade papper och stickers från October Afternoon.
Bokstäver från American Craft, Lily Bee, Prima, October Afternoon
Knappar från American Craft.
Stämplar från Ali Edwards.
Stansar från EK Success och Fiskars.

Nu ska jag återgå till min stora familj, vi har fått utökning med två barn och två hundar. Hundarna saknar sin matte, de springer och gnäller fram och tillbaka mot ytterdörren.

Inga kommentarer: