söndag 12 februari 2012

LayOut Sambon på Santorini

Hej!

Nu har jag äntligen avslutat min LO på sambon. Det har tagit sin lilla tid och jag är fortfarande inte nöjd. Samon ska skriva i Journalingrutan så småning om, Jag är väldigt inspirerad av Nichol Magouirk, jag verkligen avgudar hennes layouter.
Layouten har foton från Santorini, från huvudorten på ön. Vi åt en gyroslunch med en fantastisk utsikt över Santorini och Medelhavet. Jag kan säga att ön är speciell men väldigt förstörd av all turism och kommersen som pågår där. Dyrt var det också. Jag höll på att explodera över allt folk och hur de har förstört ön. Tur att vi bara skulle vara där i några timmar.

Här är i allfall LO:n
Material:
Möntrade papper och stora bokstavsstickers är från October Afternoon.
Journalingrutan är från JilliBean Soup. Den röda cirkeln under är från Crate Paper.
Stickers och diecuts kommer från Cosmo Cricket, October Afternoon.
Kameran är en stämpel från American Craft Amy Tangerine.
Bokstavsstickers från Sassafrass, American Craft och Cosmo Cricket.
Kanpparna är från mina egna gömmor.

Nu ska jag fortsätta med att förbereda mitt medarbetarsamtal med chefen, som äger rum i morgon.

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Snyggt upplägg med tre foton längst ner på sidan! Märker att det går framåt med ditt Greklandsalbum - hur många sidor har du fått ihop??

Lycka till med samtalet med chefen!

C