torsdag 8 mars 2012

The Greeting Farm 4 kort

Hej!

Det var lov förra veckan och jag scrappade en hel del. Det blev både kort och layouter gjorda. Jag gillar att använda mina spillbitar till kort, det ger en verklig utmaning att använda små bitar till ett kort och sätta ihop olika mönstrade papper till en helhet.
Efter alla mina layouter med papper från October Afternoon har jag en hel del spillbitar från deras kollektioner. Här kommer fyra kort med stämpelmotiv från The Greeting Farm, som vanligt färglagda med Promarkers och lite stickles.


Material:
Mönstrade papper från Cosmo Cricket och October Afternoon.
Enfärgade papper från Bazzil och DCWV
Blommor från Prima
Bling från RePrint och Kaiser Craft.
Brads (påsnitar) bl. a  från Doodlebug.
Textstämpel från RePrint.

Nu ska jag fortsätta att vila upp mig, är sjuk. Det känns som jag har blivit överkörd och att någon borrar genom mitt huvud. Inte kul alls. Må gott!

Inga kommentarer: