måndag 7 januari 2013

Äntligen klar

Hej!

Idag började jobbet igen efter lovet. Det är alltid bitterljuvt att gå tillbaka efter en ledighet.
Igår avslutade jag en layout som jag påbörjade i oktober men som stått ofärdig på pysselbordet, för jag visste alls vad jag skulle göra med den. I förrgår gick jag igenom mina Studio Calico kits och hittade en massa vellumpilar. Jag fäste dessa över layouten, droppade lite mistspray (grå) och blev ganska nöjd.

 Fotografierna är på mina döttrar och deras lilla kusin (min brorsdotter) som vi var barnvakt åt i somras.

Närbild fotocluster
Material:
Det mesta är från mina Studio Calico Kit och jag ska försöka att minnas några märken.
Mönstrade papper bl. a från October Afternoon och American Crafts.
Röda bokstäver från Basic Grey.
Grå bokstäver är Thickers från American Crafts.
Dekorationer bl. a från Amy Tangerine (American Crafts)

Det finns en layout till i samma färger och den kommer imorgon dagens inlägg. Må Gott!

Inga kommentarer: