söndag 6 januari 2013

Två kort från i höstas

Hej!
Har precis överlevt 1,3 mils löpning i ett tempo som är högre än vad jag brukar springa i, vilket bevisar att jag kan om jag vill.

Idag tänkte jag visa två kort som jag gjorde tidigare i höstas. Jag har en hög med kort och layouter som jag inte har publicerat på bloggen.

Stämpeln som använts är från Stamping Bella och heter Cosmobella. Annorlunda att färglägga eftersom den helt enkelt är annorlunda med det jag är van vid. Jag har använt mina Promarkerpennor, som vanligt.
Material:
Papper från American Crafts "Shoreline".
Halvpärlor från You Do. Bokstäver kan vara från Pink Paislee (eller inte)
Bandet är från mina egna gömmor.

Material:
Mönstrade papper från Graphic 45 "Domestic Goddess".
Textstämplar har jag köpt vi Svensk Scrapbooking
Enfärgade papper från DCWV och Neenah Cardstock "Desert Storm".
Svart band från mina egna gömmor.
Svarta bling från Reprint.

Alldeles strax får vi besök av min mans bror och hans barn. Det ska bli kul.
Må gott!

Inga kommentarer: