torsdag 12 februari 2009

Kort till utmaning

Hej!
Jag gjorde ett kort igår till Magnolia VS Stampavies veckoutmaning. Det blev ett vänskapskort och jag kommer att skicka det till en av mina bästa vänner. Hon kommer förhoppningsvis ha det redan imorgon. Jag har använt papper från 3 bugs in a rug (kommer inte ihåg namnet) och cardstock från BAzzil och Papermania. Till dekorationer har jag använt blommor, band och brads samt stickles. Är inne i en stickles period just nu. Stämpelmotivet är ett från Magnolia, jag harsom vnligt färglagt med Promarkers och akvarellpennor samt lite stickles på vingarna.
Det var allt för nu, det blir kanske ett längre inlägg senare. Ciao!

Ville bara säga att den här veckan hos Scrapparazzi är det följande erbjudande under Vecka 7
"Handla andra varor för minst 500 kr och du får köpa ett valfritt alfabet till Cuttlebug (av dem som finns i lager, välj bland 3 olika) för endast 599 kr/st (ord pris 850 kr).
Fraktfritt vid köp över 500 kr (för paket upp till två kilo och efter avdragen rabatt) "

4 kommentarer:

Mina sa...

great card love the colours you have used xxx

Allison sa...

cute card
AllisonX

Anki sa...

Superfint kort Ulwa! Hoppas du mår bättre nu! Ville också bara passa på och berätta att idag släpps Anki's Sweethearts - stämplar efter illustrationer av lilla mig. Jag är sååå nervös. Du kan läsa mer på min blogg. Kram + ha en underbar helg! Anki

Carina sa...

hej Ulwa!
vad roligt att hitta hit, surfaderunt lite och hittade ett bekantansikte;)

Vilke fina saker du har gjort, måste ha gått hos en bra "fröken".
Hoppas att det är bra med dig.
Kram Carina