tisdag 5 maj 2009

Kort Friday Scetchers

Hej!

Nu har jag gjort ett kort till en utmaning igen. Det är utmaningen på Friday Scetchers. Det är som det låter en skissutmaning och skissen ser ut såhär (English translation futher down):



Mitt kort blev såhär:

Stämpelmotivet är Sarah Kay och det är färglagt med Promarkers. Det mönstrade pappret som knappt syns är "Ljusa sommarkvällar" från Maja Design. Cardstock från Bazzil och Papermania. Bandet och pearlfloss är från Panduro. Blommorna är av märket YouDo. Nu gäller det bara att nån skaffar barn så att jag kan ge bort kortet.

Jag fick förresten min vinst från Scrapaddicted idag. ett pennset från Sakura.

English: I made this card for the challenge on Friday Scetchers. The stamp is from Sarah Kay and it is coloured by Promarkers. The pattern paper (you can hardly see that it has a pattern) is from Maja Design and it is called "light summerevenings". Cardstock from Bazzil and Papermania. The Ribbon and pearlfloss (?) are from Panduro. The flowers are from YouDo.

BTW Today I recieved my gift (that I won) from Scrapaddicted. A pen- set from Sakura.

1 kommentar:

Maria Ammar sa...

Åhhh, vilka söta kort du har gjort!! De där spellbinder diesen är super!! =0)

GRATTIS till vinsten, vad kul!

Nu är det inte sååå lång tid kvar till träffen, ska bli så skoj!

Tack för dina söta ord i bloggen! *glad*

Kramar Maria