lördag 9 maj 2009

Kort med ny stämpel

Hej!


Jag har idag gjort ett kort med en av stämplarna som jag köpte på mässan förra helgen. Stämpeln heter "Say it with a smirk- studio G- Dovecraft".Jag har tänkt at delta i utmaningen på A spoon Full of sugar i några dagar och nu har det blivit av. Det var i utmaningen att man skulle ha struktur på kortet. Jag har crushed velvet och stickles på mitt stämpelmotiv samt pearlmaker. Här är kortet:

Pappret är från Basic Grey Eva- serien och cardstock från Bazzil. Som ni ser har jag använt den underbara stansen från Martha Stewart.

English: This card I've made for the challenge on A spoon full of sugar. This week the challenge was "Touchy Feeling" I hav crushed velvet on the stamp and stickles. Pearlmaker for decoration. The pattern paper is from Basic Grey- Eva and cardstock from Bazzil.

Nu ska jag till Scrapparazzi. Ciao!

Inga kommentarer: