lördag 2 maj 2009

Scrapmässa

Hej!
Idag har jag stått på Upsala kort och scrapmässa i just Uppsala. Det var som alltid kul att träffa en massa scrapintresserade människor och de kära scrapvänner som jag har fått under det året som jag har varit aktiv på träffar.
Min största prestation idag var att jag körde själv till och från Uppsala, jag var tvungen att använda karta och köra på vägar som jag aldrig ha kört på. Ni som inte känner mig så väl vet inte vilken stor prestation det är för mig. För två år sedan satte jag mig knappt bakom ratten för att jag var så rädd men sedan kom mina magproblem förra året och det gjorde att jag har varit tvungen att köra mer bil. Så där var ytterligare en sak som är positiv med min magåkomma. :)

Jag har demat mistsprayer en väldigt kort stund idag. Jag skulle ha föberett mig mer men nu blev det som blev och det är inget att hänga upp sig på.

Det var allt för idag. Det blir ingen bild i detta inlägget men jag håller på med ett DT- kort.
Ha det så bra!!!
Ulwa

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Hej och vaddå "det blev som det blev"????? Det blev jättebra och totalt minst lika bra som alla andras demostrationer (jag såg alla) - det var med all säkerhet ingen som skulle fått för sig att tro att just du var mindre förberedd än andra! Det var en bra presentation! Klart slut!