söndag 12 juni 2011

Vann, för en gångs skull!

Hej!
Det har varit en väldigt lyckad helg. I fredags träffade jag gamla barndomskamrater och åt tapas. Det var jätte mysigt och stan var sommarvarm när vi traskade runt på Kungsholmen.

Igår tog jag bilen och körde upp till Upplands Väsby för en väldigt mysig och trevlig scrapträff. Vi var cirka 12 tjejer som satt och scrappade i timmar hemma hos en av kvinnorna i hennes fantastiska hus. Jag lyckades t.o.m vinna en skissutmaning. Skissen var ritad av Jenny B. som  är ena otroligt duktig scrappare. Är glad!
Jag hann med en Lo och påbörjade 23 bokmärken. Det börjar närma sig skolavslutning och jag brukar ge mina elever ett bokmärke varje skolavslutning. Visar bokmärkerna i bloggen på onsdag, då vi har skolavslutning.
Avslutade kvällen med en skön joggingtur i den mjuka kvällssolen. Sweet!

Idag har jag tränat Exout i Täby. Superroligt men jobbigt, är helt darrig i hela armarna. Åt en god lunch med syrran på Viggbyholms stationscafé. Har ni inte varit på det fikastället, rekommenderar det varmt. Deras surdegsbröd med valnötter är urgott!!!

Här kommer till slut min LO som jag vann med igår. Vann Grungepaper och röda dekorationerm, vi får se vad jag kommer att hitta på med det. Layouten visar foton från Båtluffen 2009. Vi sitter på båtar mellan Andros, Mykonos och Syros.

Material:
Vitt Cardstock från RePrint
Mönstrade papper från Lily Bee "Hello Sunshine"- collection.
Stickers från October Afternoon.
Svarta stora bokstäver Thickers American Craft.
Mindre svarta bokstäver är från Prima
Knappar är från mina egna gömmor.

Det var allt för idag. Nu ska jag ta och fika och äta mellis. Må Gott!!

2 kommentarer:

La Vikinga sa...

GRATTIS till vinsten med den snygga LO:n!!! Gillar det turkosa papperet, naturligtvis; men själva upplägget var också bra med två foton alldeles intill varandra.

Var vann du?

Charlotta

Elisabet sa...

Grattis till vinsten! Lo:n är jättesnygg!

Det verkar som att du har haft toppendagar :)