lördag 12 maj 2012

Ett svart och lila kort

Hej!
Det var ett tag sedan men det har varit mycket senaste tiden. Det lär inte lugna ner sig heller. Det känns nästan skönt att dagens scrapträff ställdes in så jag hade tid att träna och storhandla. Nu sitter jag i soffan, lyssnar på musik och dricker Pepsi Max. Det blir nog inget scrappande idag.
Det här kortet gjorde jag förra lördagen när jag var på scrapträffen, Scrappa med hjärta. Det var Scrapgalen och Scrap- Perra som anordnade den. Det randiga pappret fick vi i en goodybag, har gjort ytterligare fyra kort med det pappret som heter Margarita och är från American Craft.
Material:
Stämpelmotiv från The Greeting Farm färglagd med Promarkers. Svårt att måla svart hår, måste öva.
Mönstrade papper från American Craft och Graphic 45.
Enfärgade papper från Bazzil och Neenah Cardstock.
Knappar från mina egna gömmor.
Brad från My Mind's Eye.

Det var allt för nu.


Inga kommentarer: