fredag 4 maj 2012

Rött kort

Hej!

Det är fedagkväll och jag har haft en tung 3 dagars vecka;-). Alltid skönt med helg trots att jag älskar mitt jobb.
Imorgon är det dags för ännu en scrapträff. Den här gången anordnad av Scrapgalen och Scrap- Perras. Det ska bli kul att träffa alla scrapkompisar och riktigt nörda in sig:-)
I bloggen idag tänkte jag visa ett kort som har färgkombon rött och gult. Jag älskar den kombon och jag blir alltid förvånad över hur bra de färgerna fungerar tillsammans.
Flickan är en magnoliastämpel och jag har färglagt henne med Promarkerpennor och paperpiecat henne dvs stämplat på mönstrat papper, klippt ut och klistrat in.

Material:
Mönstrat papper från Crate Paper.
Crepepapper från Jenni Bowlin
Satinband från Panduro.
Blommor från RePrint och Kaiser.
Brad från My Mind's Eye.
Stämplar från Magnolia.

Nu ska jag titta på filmen "På Smällen" och bara njuta av att det är  fredagkväll och en helg framför mig med scrapbooking. Må Gott!!!!

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Åh vilket sött kort - IGEN! Och så var ju Tilda lite solbränd också - hon var säkert i Kungsan och solade de vackra dagarna när körsbärsträden blommade...

Kram,
Charlotta