tisdag 1 maj 2012

Tror inte

Hej! Det är Valborgsmässoafton och vi firar in våren. För en gångs skull skulle vi fira in våren och ta döttrarna till en eld. Vi cyklade ner till elden förväntansfulla och mötte ortens befolkning och en eld. So ffar, so good. Sedan var det någon tant som fick tag på mikrofonen. Tre vuxna människor försökte sjunga vårlåtar. De kunde inte texterna, de kunde inte sjunga och de bad publiken att sjunga med och applådera. Det var länge sedan jag såg något så pinsamt och då har jag varit på Patricia och Kelly´s de senaste veckorna. (Ni som inte bor i Stockholm innebär det de värsta haken när det gäller fylla, ragg och pinsamma personer). Då kanske ni förstår hur låg nivå det var på underhållningen. Efter 10 minuter ville mina döttrar cykla hem och jag sa JA direkt.

Tänkte visa mitt kort som jag gjorde till farfars 90 års dag men tyvärr det fotade jag inte så ni får nöja er med ett annat kort.
Tycker verkligen om gult och rött tillsammans, det är en ny kombination som jag gillar mer och mer.
Material:
Papper från Crate Paper
Blommor från RePrint och Kaiser.
Rött prickigt crepepapper från Jenni Bowlin (glömt bort att jag hade).
Vitt satinband från Panduro.
Stämplar från Magnolia, färglagt med Promarkers och Paperpieced med papper från  Crate Paper.

Det var allt för nu. Må gott!!!

Inga kommentarer: