lördag 14 juni 2008

Cybercrop

Hej!

Jag sitter och är skapartagen, det är cybercrop på http://www.svenskscrapbooking.com/ Jag har tagit mig an några ut av utmaningarna bland annat två skisser och teknik utmaningen. Jag måste dock köpa akrylfärg till teknikutmaningen. Det får bli på måndag. Det är skönt att det är fotbollsEM så att mannen tittar på det och jag får scrappa i fred. ;)



Idag har jag blivit färdig med mitt minialbum som nu handlar om "En försommarhelg". Jag komer att sätta in foton så snart jag har fixat dem. Nästa gång jag gör liknande minialbum så ska jag klistra ihop det efter att jag har dekorerat det. Nu känns albumet väldigt svårt att stänga och jag vet inte riktigt vad jag ska ha för stängningsanordning.

Här kommer en lo som jag gjorde i vintras på en vardagssituation.


Inga kommentarer: