söndag 15 juni 2008

Skokartong till Spillbitar

Hej!

Idag har jag skapat... igen. I gårkväll började jag att klä en skokartong med papper från Brio. Jag fortsatte i morse med bokstäver och blomma. Jag chalkade och är nu ganska nöjd med min ask till alla spillbitar som blir över när man scrappar.

Jag har även gjort en LO till en av utm aningarna på Cybercropen på http://www.svenskcrapbooking.se/
Jag tycker faktiskt att dagens båda alster har blivit bra. Här kommer de:

Den här bilden är en av mina absoluta favoriter på barnen. Den är tagen på vår båtluff i Grekland förra året. Simglasögonen är jag stolt över, har ritat och klippt dem själv av svart och vitt cardstock. Själva glasen har jag gjort av vellumpapper för den genomskinliga effekten, som inte riktigt syns här.
Ha en fortsatt trevlig kväll/ Ulwa

Inga kommentarer: