tisdag 24 juni 2008

Experiment

Hej!
Sitter hemma och tittar på olika bloggar och pysselsidor och hittade ett kuvert som jag har testat att göra. Kuvertet hittade jag en beskrivning på http://www.skapahobby.se/ och prövade min skicklighet, det var mycket enklare än vad jag trodde. Det som var svårt var att få till cirklarna. Jag har ju ingen cirkelskärare men det fungerade lika bra med en blockljushållare som mall. Kortet till kuvertet gjorde jag av gamla spillbitar. Jag gillar att göra kort för då får man verkligen användning av dessa små bitar som annars kanske bara ligger i ett hörn och skräpar. Här är resultatet:


Just nu sitter jag och väntar på att dekorationer (till ett beställt kort) ska torka. Resultatet kommer inte i bloggen förrens kortet är överlämnat till den som ska ha det. Vill ju inte förstöra överraskningen för den personen som ska få det, råkar hitta hit. Vi ses senare!

Inga kommentarer: