lördag 8 november 2008

Permission

Hej!
Vill tacka för alla kommentarer.
Var grymt virrig dagarna innan operationen, vet varken ut eller in vad jag gjorde men nu är allt över, förhoppningsvis.
Jag är nu hemma på permission från sjukhuset. Det är otroligt skönt att vara hemma. Ska vara tillbaka på SÖS på måndagmorgon, igen.
Operationen gick bra och tarmana är nu ihopkopplade och cystan borta. Dagarna efter operationen var otroligt jobbiga men när det väl vände gick det otroligt fort och nu känns nästan allt som vanligt. Jag har dock ont i mina tre ärr.
På sjukhuset har jag haft tid att läsa diverse scrapbooking magasin och fått en massa nya idéer. Längtar tills jag inte har så ont, så jag kan sitt och scrappa ett tag.

Må gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att läsa! Jag har tänkt på dig! Hoppas vi ses den 22:a. Fortsatta kryapådig-kramar! :-)