onsdag 22 december 2010

Julkort del 4

Hej!

Här kommer ett julkort till som är gjort med Making Memories Mistletoe- collection. Jag älskar verkligen det rödprickiga pappret. Nu gäller det bara att få julkorten på brevlådan så att de kommer fram i tid. Jag har försökt i flera dagar att läga dem på lådan men det vill sig inte riktigt.


Material: Making Memories Mistletoe. Julstjärna med blad köpte jag förra året och kommer inte ihåg vilket märkde det är men fin är den. I mitten är det en brad från Reprint med en röd bling i. Under blomman finns det lite grön punchinella. Det är roligt med punchinella för att det ger en extra dimension åt dekorationerna. Bling från Reprint och Kaiser. Alla kanter är sotade med Distress Ink Walnut Stain. Texten är en stämpel från Vilda, tror jag.

Kan inte fatta att det bara är en och en halv dag kvar till julafton. Det är så mkt att fixa och jag vet inte hur jag ska hinna men det brukar lösa sig.
Må gott!



Inga kommentarer: