tisdag 29 mars 2011

Ännu en LO

Hej!

Jag lovade för någon dag sedan att det skulle bli en LO till i bloggen. Idag är den dagen först vill jag bara klaga på POSTEN. Jag skickade en stans och ett förpackning dies i ett förfrankerat kuvert (de där gröna) det som kom fram till den som skulle ha paketet var förpacklningen av diesen. Var är stansen, POSTEN????? Det blir ju så mkt merarbete när inte sakerna kommer fram som de ska. Är en mycket besviken postkund.

Nog med gnäll:

LO:n är formad kring en bild på min sambo. Han sitter och läser en deckare på däck på en av båtarna på vår båtluff. Bilden talar för sig själv, känns det som. Jag har inte skrivit någon text än i "journalingrutan" vill gärna skriva något kul när jag skriver på LO. Jag har utgått från en skiss men resultatet blev annorlunda än skissen. Jag använder skisser som inspiration och resultaet är inte alltid som skissen sett ut från början, spännande process.

Material:
Mönstrat papper, die Cuts och stickers från October Afternoon.
Enfärgat papper är Kraft från Bazzil
Det gula bandet och knappar kom med ett kit från Scrapbook Nook.
Gula thickers från American Craft.
Svarta stickersbokstäver från Prima.

Om någon dag kommer det ett stafflikort i bloggen. Det påbörjades på scrapträffen och gjordes klart i söndags.
Tack till alla som läser den här bloggen!!!

2 kommentarer:

Elisabet sa...

Snygg lo!!
Å, så tråkigt med paketet!! Hoppas verkligen att stansen kommer tillrätta.

La Vikinga sa...

Posten är dåliga! Vart tog stansen vägen då?

Vilken snygg LO du har gjort - jag var ju med under skapandeprocessen och gillar både den fyndiga titeln
och de vackra papperen!

La Vikinga