tisdag 27 december 2011

Julkort del 6 och December Daily

Hej!
Julen är över och jag måste säga att det var en trevlig jul. Idag är döttrarna och jag hemma och myser. Tittar på Buffy, spelar Sims och fikar. Jag har faktiskt hunnit med en joggingrunda på 6km, det vqar otroligt skönt att komma ut i friska luften och röra på sig efter de senaste dagarnas matintag.

Tänkte visa ett kort som jag gjorde till mina föräldrar. Ett ganksa enkelt kort men jag är supernöjd med resultatet.
Papper och tomte kommer från Maja Design och deras serie "Vintage Christmas". Blommor och bling från you Do (tror jag).

Här är två sidor till från mitt December Daily. Nu gäller det bara att framkalla alla bilder. Jag har (i stort sett) fotat varenda dag i december.

Papper från My Mind's Eye.
Siffror från Making Memories.
Blommor från You do.
Knappar är fån mina egna gömmor.
Bostäver från Prima och Basic Grey.

Det var allt för nu. Må gott!!!

Inga kommentarer: