fredag 2 december 2011

After the Disaster

Hej!
Härom veckan skrev jag om när jag hade en katastrof med min Glossy Accents. Idag tänkte jag visa hur kortet ser ut efter att jag försökte rädda det.
Före:
Efter:
Det jag gjorde var att torka av allt glossy accents och sparade den blomman som klarade sig bäst, den är alldeles stel och glansig, ser ut som en plastblomma numera, cool. Stämpelmotivet stämplade jag om och färglade igen. Stansade ut lite löv istället för de blommor som dog i katastrofen.

Resultatet helt ok, trots allt.
Nu ska jag strax äta mina barns nybakta pepparkakor. Må gott!!!

2 kommentarer:

La Vikinga sa...

Ingen som kan gissa att det spilldes något på det kortet - det klarade sig ju fint! I alla fall som det ser ut på fotot!
Cute card!

Charlotta

Elisabet sa...

Usch, så tråkigt med ditt förstörda kort!
Men det blev iaf ett väldigt snyggt resultat när du gjorde om det!