tisdag 5 juni 2012

Dopkort

Hej!
I lördags var det dop för mitt syskonbarn, Emelie. Jag kunde tyvärr inte delta på dopet då jag sprang maratonet from hell. Jag gjorde dock ett kort inspirerat och gjort av en tutorial av en person på youtube som hade hittat bruksanvisningen av Marianne, Det är ett s.k Magic Card. Jätte roligt att göra, speciellt nu när jag har skaffat mig en scoreboard (Martha Stewart Craft).
Material:
Mönstrade papper från Pink Paislee (en några år gammal kollektion)
Stämpelmotiv från Magnolia, färgllagt med Promarkers och Stickles Stardiust (Glitterlim)
Fjärilsstansar från Martha Stewart Craft.
Blommor från Prima (tror jag)
Bling från Kaiser och You Do.
Satinband från Panduro.'
Bokstäver från Basic Grey- Ambrosia och Lily Bee Design.
Framsida



Baksida
Kortet öppet




1 kommentar:

Chris_P sa...

Superfint kort!!!