onsdag 27 juni 2012

Godisråtta

Hej!

Sedan jag tog sommarlov har inspirationen flödat och jag har gjort kort och LayOuter på löpande band. Jag har försökt använda spillbitar för att slippa skära och använda nya papper.
På svensk scrapbooking har de midsommar crop. Där fanns det en skissutmaning vilken jag antog.
Det blev återigen en layout på min yngsta dotter, äter godis utanför vårt hotellrum i Katapola (Amorgos). Glassen runt munnen stoppar henne inte från att hugga in i godissnörena. Bilden är tagen 2009, alltså några år på nacken.
Jag har använt lila akylfärg (Making Memories) som en ram runt fotot och de mönstrade pappren. Dessutom en massa bling för jag tyckte att layouten såg så tom ut. Jag har ritat svarta linjer runt alla papper, jag tyckte att de försvann mot den vita bakgrunden.
Material:
Mönstrade papper, journalingspot och bokstäver från Echo Park- Springtime.
Stickers bl. a från October Afternoon.
Bling från You Do.
Fjäril från Martha Stewart Craft (stans)
Små bokstäver från Lily Bee.

Det var allt för nu!

Inga kommentarer: