söndag 3 juni 2012

Layout sommaren 2011

Hej hopp i regnet!
Det har regnat i 3 dagar och man börjar undra om det är syndafloden som är på g.
Igår sprang jag mitt andra maraton och det var ingen angenäm upplevelse. Regn, snålblåst och 5 grader. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl i de sex timmarna (5:49) som det tog för mig att stappla runt banan. Aldrig mer ska jag ha en uteaktivitet i ösregn och 5 grader... iallafall inte i löpartights och t- shirt.
Förra helgen då det var sommar i här gjorde jag en layout på mina barn som löser krypto eller korsord på stranden. Korsord, krypto och sudoku är familjens sommarnöje. Vi sitter och löser korsord efter korsord.
Dekorationerna längst ner till höger har jag gjort med en stans från Martha Stewart, stickers från Echo Park samt halvpärlor från RePrint.

Material:
Mönstrade papper och stickers kommer från Echo Park- Springtime.
Bokstäver från American Craft som jag har gjort svarta "stygn" med penna för att de ska synas bättre. De var lite för bleka.
Rhinestones och halvpärlor från RePrint.

Nu ska jag försöka att göra någonslags frukost. Magen skriker efter mat, det är väl sviter från gårdagens kraftprov. Må gott!

2 kommentarer:

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Härligt sommrig LO! Älskar färgerna och fotografierna.

Tack för den fina kommentaren i min blogg. Den både gör mig glad och berör.

Kram
Jeanette

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Härligt sommrig LO! Älskar färgerna och fotografierna.

Tack för den fina kommentaren i min blogg. Den både gör mig glad och berör.

Kram
Jeanette