måndag 23 juli 2012

Soffliggaren, en LO

Hej!

Det känns mer som höst än högsommar så jag passar på att göra en massa inneaktiviteter som att träna på gymmet, scrappa och ringa samtal.

Härom dagen gjorde jag layout på min äldsta dotter där hon ligger i soffan med datorn och tittar på mallar till pärlplattemotiv. Under förra sommaren var båda mina döttrar väldigt inne på att göra figurer från Super Mario Bros med just pärlor och pärlplattor.

Den här LO:n är väldigt inspirerad av Shimelle Laine. Hon bygger dekorationer med stickers och andra papper. Lager på lager.




Material:
Mönstrade papper från Crate Paper.
Stickers bl. a från Crate Paper, My mind's eye och October Afternoon.
Brads från My Mind's Eye.
Die Cuts från OCtober Afternoon.
Knappar från Crate Paper.
Bokstäver från Adonit, American Craft och Crate Paper.

Nu ska jag fortsätta att scrappa. Håller på med ytterligare en LO, en utmaning från Two Peas in a Bucket och ett kort till en utmaning på Facebook. Må gott!

Inga kommentarer: