onsdag 20 augusti 2008

LO till en tävling

Hej!

Jag har gjort en Lo till en tävlng på http://scrapperiet.blogg.se/category/tavlingar.html Jag hoppas att de kommer att ladda upp mitt bidrag snart, är så otroligt otålig och exalterad! Det blev en Lo om kärleken som min sambo och jag har till varandra. Den är döpt till "Kära i 11 år" Jag har använt papper från K & Company "Smitten- collection", chipboarden är av samma märke. Blommorna är från You Do. Band är från Chatterbox.
I skissen så kunde man tyda att använda många stripor av papper och då tänkte jag att det fungerar ju med Iris folding och då gjorde jag det runt kortet. Det fungerade ganska bra men jag hade bara vanlig tejp hemma och inte syrafri. Vi får se om kortet tål det. Fotot på sambonoch mig är taget nu i juli på väg hem från campingresan på Åland. Jag tycker att det är ett väldigt fint kort på oss.

Inga kommentarer: