söndag 31 augusti 2008

Waterfall kort till en vän

Hej!

Nu har knåpat ihop ett Waterfall kort igen. Den här gången är det ett grattiskort till en av mina bästa vänner som fyller iår idag. GRATTIS!!!!

Jag har använt instruktionsfilmen från http://www.youtube.com/ igen, den är så pedagogisk och bra. Jag har använt mönstrat papper från Basic Grey Scarlett's letter "Recognition" (fick i en swapp, tackar) samt enfärgat rött papper från Papermania och svart papper vet jag inte varifrån det kommer. Jag har använt diverse stämplar och det översta "grattis" har jag även embossat. Fjärilen är en stämpel från Inkido som jag stämplat på rött papper. Band är köpt på Panduro.

Här är en liten film som visar hur mitt kort blev:

Nu ska jag scanna in ett annat grattiskort till en kille som fyller sju år. Kalas nu på eftermiddagen. Jag visar det kortet i ett nytt inlägg! Ses!

2 kommentarer:

Kat! sa...

Hej

tack för kommentaren, själv blev jag inspirerad av ditt waterfall kort och är just ni inne på youtube och försöker lära mig att göra likadant.

Blingstenarna är självhäftande och kommer från reprint, en hel karta i olika storlekar. Har sett dem i någon webbshopp men minns tyvärr inte vart, men ska leta så återkommer jag.

Kram Kat!

Kat! sa...

Jag blev så inspirerad av ditt kort att jag har provat på att göra ett jag med....

;o)

Kram Kat!