söndag 10 augusti 2008

Två LO

Hej!
Jag har skapat två LO på mina barn. Två porträtt som är tagna förra året på vår cykelsemester på Åland. Till båda Lo har jag använt mig av designark från Basic Greys serie Sultry "Posh" och "Swanky". Blommor är från Prima och fjärilarna är stämplar (Inkido) som jag färglagt och klippt ut.

På LO med Filippa har jag gjort en dold journaling, drar man i den gula blomman kommer en tag fram där det står när bilden är tagen och att Filippa älskar att vara ute på cykelsemester. Filippas LO är med på en utmaning på http://www.svenskscrapbooking.se/


Journalingen på Elviras LO är på två blomblad som jag skurit ut från designarket för att sedan fästa med 3d kuddar för att få lite nivåskillnader i LO:n. På Elviras Lo har jag även lagt lite Frosty Lace från KI Memories.

Nu ska jag sätta igång med ett Iris foldingcard där jag ska använda mina blå spillbitar. Tack och Hej!

2 kommentarer:

lillis70 sa...

Härliga lo'n som är fina tolkningar av annonsen!

Malmis sa...

Vilka härligt blommiga LO:s!
/Pyttisens mamma