måndag 11 augusti 2008

Två kort

Hej!
Nu har jag gjort två blåa kort av spillbitar. Spillbitar är perfek till kort eftersom man inte behöver så stora papper då. Det första som jag gjorde i går var ett Iris folding card, det blev en delfin denna gången. Jag tycker att Iris- kort är bland det roligaste att pyssla med just nu. Runt delfinen satte jag fast ett band och under delfinen, vågor av mörkblått papper.

Tyvärr blev inscanningen katastrof men här är bilden!

Det andra kortet som jag gjorde klart idag är av papper från DCWV. Jag har använt mina clearstamps från Fiskars och sedan färglagt dem med promarkerpennor. I mitten av blomman har jag satt 3d- lack för en rolig effekt. Alla detaljer är i olika nivåer med hjälp av lim och 3d- kuddar.

Nu ska jag göra ett Iris kort till men denna gång blir det med gult ochorange spillpapper. SeeYa!

Ps ville bara säga att jag har lagt ut nya auktioner på min tradera sida, kommer att uppdatera den de kommande dagarna.

Inga kommentarer: