torsdag 26 mars 2009

Ett kort och en LO

Hej!
Jag vet att det var längesedan jag skrev men ibland har man ingen inspiration att varken skriva eller skapa. Jag har dock skapat lite grann, lite scraplift och skisser till hjälp. Jag har gjort ett minialbum om vårt Kolmårdenbesök i somras men det har jag inte fotat än. Dessutom har ag gjort tre kort som jag inte heller har fotat ännu, det får helt enkelt bli ett inlägg i morgon eller på lördag.
Jag gjorde en hel! Layout på Scrapträffen hos Scrapparazzi i lördags. Det mönstrade pappret kommer från SEI och heter Ally's wonderland. Cardstock från Bazzil. En overlay är det över kortet, kommer inte ihåg märket. Dekorationer från SEI. Rub- Ons fick vi Zornitsa, väldigt bra var dem. Kortet är på min äldsta dotter när hon är drygt 1,5 år. Hon sitter i en docksäng som är byggd av min gammelmorfar på 1930- talet. Här är LO:n:
Jag gjorde ett kort till min faster som fyllde år häromveckan. Ett ganska stilrent kort, om jag får säga det själv. Jag hoppas att hon blev glad. Det mönstratpappret är från My Minds Eye. Det är egentligen ett julpapper men jag gillar färgerna i det samt att det är siffror och då passar det bra att ha till grattis- kort. Jag tror att jag har gjort fyra kort med ett ark av det pappret. Jag ångrar att jag inte köpte fler då de var på rea hos Papprika. Cardstock från DCWV och Coredinations. Blomma från YouDo samt knapp och band är från mina egna gömmor.
Det var allt för den här gången. Sköt om er!

Inga kommentarer: