onsdag 4 mars 2009

Månadens medlem

Hej!
Jag har blivit månadens medlem på Svensk Scrapbooking. Jag är så himla glad, smickrad och förvånad--- lilla jag!!!!
På lördag öppnar Scrapparazzis fysiska butik på Södermalm här i Stockholm och jag har idag hjälp Zornitsa med en del. Bl a lottovinst påsar. När man handlar (i butiken) för 250 kronor så får man en lott till påsarna som är värda minst 300 kronor. 10 påsar lottas ut. 
Här är en layout jag gjorde till Scrapgalens månadsutmaning i februari. Den är gjord av material från ett kit från Panduro. Layouten är på min sambo och vår äldsta dotter.
''

Här är ett kort. Papper från bl a Basic Grey. Stämpelmotivet är från Hänglar och färglagt med Promarkers och akvarellpennor. Almanackstämpeln är från Inkido. Jag har just nu ingen motrivation alls till att göra kort men försöker få till några kort trots allt. Jag tänker att då kanske spärren släpper??
I april kommer Jenny och  jag att börja hålla lite olika kurser på Scrapparazzi. Det ska bli kul men också väldigt nervöst. Det gäller att vara väl förberedd. Jag kommer bl. a hålla en kortkurs för nybörjare.
På lördag klockan 13 slår Zornitsa upp dörrarna till butiken Scrapparazzi. Den ligger på Krukmakargatan 3! Jag hoppas att vi ses då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken mysig LO och kortet är jätte fint.

Hade visst glömt att skriva i mitt inlägg att LOn var till mitt Dec-08 album. Men visst är det gott med knäck och att scrappa om det nu gör ju nästan att man längtar till det blir december igen :-)