lördag 16 juli 2011

Scrapsaker Säljes!!!

Hej Hopp!

Jag har rensat bland mina scrapsaker och det finns en del som jag inte använder och vill därför sälja, så att de kommer till användning hos någon annan.
Jag har både Payson, Paypal och bankkonto, jag skickar detaljer när du mejlar mig på ulwasscrapbooking@gmail.com. Köparen står för frakten och om du handlar fler saker så skickar jag självklart de i samma emballage. Frakten kan variera beroende på hur tungt det är. De flesta stämplarna kostar mellan 6 och 12 kronor att skicka och det gäller de flesta dekorationerna också.

Dekorationer:

Alla dekorationer på den första bilden är i originalförpackningar.

1.Tre Tyllbblommor från Lily Bee Design. De rosa har en diamenter c:a 3- 4 cm. Den vita är något större diameter c:a 8 cm. 10 kronor
2.Blommor av tyg. Bella BLVD. De är c:a 8 cm i diameter. Gröna och brunfärgade, inspirerade av Toscana, står det på baksidan av förpackningen. 10 kronor
4.Spinner Card från Cosmo Cricket. Kvadratiskt med sidan 13 cm. 10 kronor.
5.Bling (beaded frill) från SEI- Jocelyn collection. 10 kronor.
6.Nycklar och nyckelhål Brads från Reprint. Nypris 45 kronor, jag säljer för 20 kronor.


9. Writers Block från Basic Grey- Origins. Journalingrutor i olika storlekar. 20 kronor.
10. Kalenderrutor i plast, bruten vit färg. 5 kronor för 4 stycken.

Layered Chipboard från Crate Paper. Oöppnad förpackning. 36 kronor inklusive frakt.
Stämplar:

1. Clearstamps från Basic Grey Eco Notes. 30 kronor.
2. Magnolia "Handstämplat av" är cirka 2x3 cm. Den är EZmonterad. 10 kronor.
3.Vinterklädd fågel öppnar inslagen fisk. Märke? Ej monterad och har aldrig använt den. 5 kronor.
4.Mini Stamp från Studio Calico. En ram och text Photo. Man kan använda dem var för sig eller tillsammans. 10 kronor.SÅLD!
5. "Flisan med Tag" från Landstoken.se. EZmonterad. 15 kronor.
6. Textstämpel "Thinking of You" från Hänglar och Stänglar. EZmonterad. 10 kronor
7 och 8. Alota Kids, följ länken för att se hur de ser ut. En pojke som skuttar och en flicka med bebis. Båda är EZMonterade. 15 kronor styck eller 25 kronor för båda.

13.  3 små border (de tre översta) cirka 10 cm långa och cirka 1,5 cm breda. Alla tre för 12 kronor eller styckevis för 5 kronor/ st.
14. Rachelle Anne Miller Clearstamp. Något missfärgad men stämplar fint. Nypris 75 kronor, du får den för 25 kronor.
15. Fantasy Fairies Dovecroft. Använd ett fåtal gånger. 25 kronor. Såld
16. Gift from Kitty Mini Clearstamps. Oanvända 20 kronor.
17. Blommor och insekter av okänt märke i liten plastburk. 15 kronor.

.
Papper:
Jag rekommenderar att man tittar på tillverkarnas hemsidor för att se båda sidor ordentligt.
Crate Paper Restoration collection dubbelsidiga papper 8 st. 54 kronor för alla + 36 kronor i frakt = 90 kronor. Eller 8 kronor/ st + frakt, när du då vill ha ett speciellt papper skriv numret, så vet jag vilket jag ska skicka. Frakten är skrymmande.


Cosmo Cricket- Circa 1934; 4 stycken dubbelsidiga papper alla får du för 26 kronor + frakt 24 kronor= 50 kronor. Om du köper enstaka kostar de 8 kronor styck + frakt.

Blandade papper.7 kronor styck + frakt. ett papper att skicka kostar 18 kronor, så det lönar sig att köpa flera.

13. Lily Bee Design Catching Fall- Flannel Sheets (randig baksida).
14. Lily Bee Design Audrey- Classy (baksida, vit med svarta blommönster)
15. Pink Paislee Bayberry collection- Front Porch. (Svartvit hudtandmönstrad baksida)
16. Echo Park For the record- Stamp of Approval (Röd baksida med ton i ton röda blommor)
17. Pink Paislee Porch Swing
18.Pink Paislee Eternal Love.

6x6 papper.  Frakten billigare med de här papprerna eftersom de inte är skrymmande.
Dubbelsidiga 5 kronor/ st + frakt.
Echo Park For The Record är alla på bilden här nedanför.

Ensidiga 3 kronor styck + frakt. Se nedan:

25- 26. Basic Grey Ambrosia
27- 30 Basic Grey Eva
31- 32. Basic Grey ?
33- 36. Sassafrass Lass IndieGirl
38- 39 Papper köpta på Panduro
40. Grönt med lejon, perfekt för barnkort. Jag gjorde hörnbokmärken med detta papper till mina elever.
Jag kommer att uppdatera det här inlägget med fler saker. Om du är intresserad av något mejla mig på ulwasscrapbooking@gmail.com
Tack!

Inga kommentarer: