söndag 14 augusti 2011

Månadslayout mars...

Hej!
Jag har lyckats bli klar med min månadslayout för mars. På svensk scrapbooking har de en utmaning där man ska göra månadslayouter. Jag beslöt mig för att göra ett minialbum med ett uppslag för varje månad och albumet skulle uteslutande handla om mig, min kropp och min träning.
Här är uppslaget för mars:
Jag springer här mitt första lopp för i år. Det var Två sjöar runt som gick av stapeln i mars. Jag sprang dryga milen. Det var roligt och en fantastisk dag, både vädermässigt och privat.
Material:
Mönstrade papper, borderstickers och bokstavsstickers från Sassafrass Lass.
Blommor från Prima.
Fjäril från Jenni Bowlin.

Igårkväll sprang jag Midnattsloppet och det är nog det roligaste loppet som jag har sprungit. Mycket publik, bra musik och många som deltog. Ska definitivt springa nästa år igen.

2 kommentarer:

La Vikinga sa...

Du är så duktig som orkar ta (hand om din kropp) och ge dig ut och springa sådär! Önskar jag hade lika mycket viljestyrka...

Ditt album kommer att bli toppenfint minne av 2011 års lopp och träning!!!

La Vikinga

Elisabet sa...

Snyggt album! Vad duktig du är som springer så långt!! Har du tränat länge eller är det ett tämligen nytt intresse?