fredag 26 augusti 2011

Tacktags

Hej!

Veckan har varit fylld med jobb och jag har inte hunnit att scrappa eller att träna ordentligt.

Jag säljer ofta saker på tradera eller på andra säljsajter och när jag sedan skickar varan brukar jag sända med en liten tag, med tack och min bloggadress.

De här tagsen är ganska enkla att göra och jag får användning av spillbitar. Tagsen brukar vara 10- 15 cm långa och cirka 5 cm breda.

Här är två exempel på hur de kan se ut.
De här har papper från DCWV. Jag använde samma papper till ett kort för någon vecka sedan. Alla kanterna är distressade och färgade med svart stämpelfärg. Fjärilen är en stans från Xcut. Tack- stämpeln har jag köpt via forumet på Svensk Scrapbooking.

Nu ska jag till gymmet för PT- timme och sedan är det jobb som gäller. Må gott!!!

Inga kommentarer: