tisdag 2 augusti 2011

Plakafé Naxos

Hej!

En dag på Naxos tänkte vi ta bussen ner till de fantastiska sandstränderna Plakes. Det var bara ett problem, det var storm. När vi kom ner till stranden gick det inte att ligga på den utan att bli sandpeelad, det var sandstorm. Eftersom vi hade tagit bussen ner så beslutade vi oss för att leta efter ett poolkafé i lä. Vi hittade ett med en rolig pool och i en lång buskig häck, det hette Plakafé. Där serverade de den godaste Frappen som jag har druckit i Grekland. Det blev en lyckad dag vid stranden, dock inte på den.
Min LO som jag har gjort är med foton från det tillfället (jag är dock inte med på nåt). Jag deltar i en utmaning på Scetchy Thursdays. Det var en skiss som är gjord av en kvinna som heter Diana Fischer och den ser ut så här.
Min LO blev såhär:

Material:
Mönstrade papper, stickers, journalingcard är från October Afternoon.
Knappar och gula thickers från American Craft.
Band från Panduro

Nu ska jag åka in till stan för ett snabbt hej tilll Zornitsa på Scrapparazzi, de har flyttat butiken till Torkel Knutssons gata. Efter det blir det nog bad på Långholmen med syrran och barnen.

5 kommentarer:

Julie Tucker-Wolek sa...

Sooooooo fun! I love love love the photos and the colors! Thanks sooooooooooo much for playing along with Sketchy Thursdays! :):):):):):):):):):):):)

Kelly Massman sa...

Hi! I came over from Sketchy Thursdays! Great lo!

mariko sa...

Cute!!
Thanks for playing along with ST!!!

Diana Fisher sa...

Fabulous page! And so glad you played along at ST, your page is amazing!

Anne Pennington sa...

Beautiful!!!