fredag 30 september 2011

Scrapträff del 4

Hej!

Jag ver förra helgen på scrapträff. På lördagen gick jag en härlig promenad på Gärdet. Det var väldigt skönt att komma ut i höstsolen och få frisk luft. Det blev Sushi till lunch, perfelt, sedan gick jag tilbaka till lokalen och scrappade för fulla muggar. På söndagen gick jag aldrig på promenad vilket resulterade i världens huvudvärk. Jag gjorde dock några layouter och färglade några stämpelmotiv.
Jag deltog i några tävlingar bl. a en skisstävling. Jag gillar ju skisser.
Här är min LO:
Fotona är tagna på vår båtluff i den grekiska övärlden i år. Vi åt ofta cheesepie till frukost. Det är billigt och man håller sig mätt länge. Det är dock inte särskilt nyttigt men GOTT!!!! Här sitter vi på båten till Naxos tidigt en morgon. Vi har inte lämnat Pireaus och vi har hela äventyret framför oss. Härligt:-)

Material:
Mönstrade papper och stickers från October Afternoon.
Dies från Tim Holtz som jag fick låna av Jeanette.
Fjärilar är en stans från Martha Stewart Craft.
Pärlbrads från My Mind's Eye
Bling från Kaiser Craft och Reprint

Nu är det dags för mig att vårda min feber. Nu när äntligen ryggen är frisk så får jag feber. Må gott!!

Inga kommentarer: