torsdag 5 april 2012

Del 3 Kort av spillbitar

Hej!

Det är skärtorsdag för de som är uppvuxna i ett kristet samhälle, jag känner mer att ÄÄÄÄntiligen har jag några dagar ledigt och kan umgås med familj och vänner utan stress.

Fortsätter med min lilla serie om att ta and om spillbitar. Det finns ju en massa godbitar i spillbitslådan eller i mitt fall spillbitsplastfickan.
Det första kortet är gjort med spillbitar från julkollektioner bl. a  Basic Grey. Det år att använda julpapper året runt och det är en utmaning att hitta projekt som de passar till. Det andra kortet är gjort på samma bakgrundspapper (dubbelsidigt) som det första kortet.

Material:
Mönstrade papper bl. a från Basic oGrey och Lily Bee Design.
Stämpelmotiv från Magnolia och hÄnglar färglagda med Promarkers.
Knappar från bl. a SEI.
Rub ons bokstäver från American Craft
Brads (påsnitar) från bl a Doodlebug

Nu ska jag fortsätta att titta på Lyxfällan, titta lite i läroplanen och njuta av lugnet.

Inga kommentarer: