tisdag 10 april 2012

Del 5 Spillbitar två tags

Hej!

Det regnar ute och det gör det ur min näsa också. Jag är dunderförkyld och mår skit helt enkel. Jag har suttit vid mitt pysselbord i tre timmar idag och gjort klart två kort och rensat lite bland mina scrapsaker.
I förra veckan gjorde jag bland annat två stycken tags och jag fick användning av mina nya embossingfoldrar från Tim Holtz. Jag färgade pappren efteråt med mina distressfärger, mustard seed och walnut stain. Riktigt kul.

Här är mina tags:

Material:
Mönstrade papper från Basic Grey, Graphic 45 och Maja Design.
Spets och band är från två kit från My Scrapbook Nook
Halvpärlor och bling från Prima och You Do.
Små bokstäver från American Craft.
Stämpelmotiv (översta tagen) från Whiff of Joy, färglagd med Promarkers.
Blomma från Prima.

Alldeles strax kommer min mor och far med deras små söta hundar, Elvis och Evert. Jag ska vara hundvakt. Jag hade trott att jag skulle gå fina hundpromenader i vårsolen men det får bli i vårregnet istället. Må gott!!!

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Ååååå vad snyggt!
Hoppas du kryar på dig snart.