söndag 21 september 2008

BOM- utmaning

Hej!
Som jag skrev i tidigare inlägg så satt jag och tittade på gamla foton. Då hittade jag foton på min första katt Harald. Han var en så vacker katt och jag älskade honom över allt annat. Han har bidragit till mitt stora kattintresse. Vi köpte honom 1983 med stamtavla och allt. Han var Norsk skogkatt och en mycket fin sådan. Vi ställde ut honom (på kattutställningar) men han mådde inte bra av det så efter ett tag så slutade vi med det, vid den tiden hade vi flera katter och mamma och pappa avlade katter. Det var underbart med kattungar hemma. De är ju så otroligt näpna och lekfulla.

Den här LO:n är till en BOM- utmaning på http://www.svenskscrapbooking.se/ där man skulle scrappa "Min första...". Hmmm, jag har visst gjort många LO till utmaningar och tävlingar senaste tiden, vad kan det bero på???

Jag har använt mönstrat papper som heter My Kitty och är från Reminisce. Vitt cardstock som jag har stämplat blommor på. Svart och rosa cardstock till fotomattor. Blommor från Prima och You Do. Bakom kortet med Harald finns en tag som man kan dra fram med hjälp av blomman.


Nu är det dags för fika samt kolla hur mina traderaauktioner går. Vi ses när vi ses!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Säkert 80% av mina layouter handlar om katter, det finns så mycket att upptäcka hos dessa makalösa djur!

Du är jätteduktig!

Ulla sa...

Jättefin LO, och det är så viktigt att scrappa om sej själv OCKSÅ. Håller på med en jag me...
Tack för din gulliga kommentar.