torsdag 11 september 2008

Kräftskiva och trollungar

Hej!

Är hemma från jobbet med en envis bihåleinflammation så jag har skapat två LO. Den första är från min första kräftskiva på 10 år. Det var kul och väldiigt gott med kräftor. TAck Angelica!
Journaling finns i den lilla boken i hörnet högst upp till höger. LO är gjord till en skissutmaning på http://www.scraphuset.se/. Det mönstrade pappret heter Boo Bash Scary spots, cardstock från papermania och DCWV. Blommor från Prima och YouDo.


Den andra LO:n är på min dotter när hon uppträdde som alla 6- åringar gör i Nacka i 6 -årskören. Föreställningen hette "En magisk natt" och som ni ser så var hon en trollunge. Jag har testa ny grepp med att klippa och klistra. Jag har stämplat med bubbelplast på ekollonet för att få en rolig effekt. Papper från Flairdesigns "Fresh from the vine", Basic Grey "Eva- pomada" samt cardstock från Bazzil och Papermania.

Det var allt för denna gången. Nu ska jag äta en hamburgare. Vi ses!

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Härligt bakgrundspapper på första - läckert

Karolina/karehed sa...

Härliga layouter! Gillar det prickiga pappret och de glada färgerna på 1:a layouten.

Krya på dig! Kram Karolina