måndag 20 oktober 2008

Jag vann!!!

Efter regn kommer solsken, eller vad är det man säger???

Vinden har vänt, det går bra nu. Jag har vunnit min första utmaning. Det var på Cybercropen på Svensk scrapbooking. Det var en skissutmaning och vinsten var ett alfabet från QK som Grodans Scrapgarden sponsrade med. Här är skissen
Och här är resultatet

Jag är så glad över att ha vunnit. Hoppade runt i vardagsrummet. Det var kanonkul! Tack!!!!


I helgen har jag varit på kryssning med Cinderella. Min kompis Angelica fyllde år och ville se EMD, de spelade på båten, så vi åkte. Angelicas trevliga kusin S följde också med vilket var kul, det är alltid lika roligt att träffa henne. Vi dansade och festade till 4:30. Det var länge sedan jag var ute och dansade, har nu träningsvärk. Det är det värt. Jag ska scrappa några Layouter om våra äventyr så småningom. Innan vi åkte gjorde jag ett grattis kort till Angelica. Här är det:Cardstock från Bazzil, mönstrat papper från Imagination Project Retro Echo Primrose Proper. Blommor från bl. a Prima och YouDo. Stämplarna är från hÄnglar och stÄnglar färglagda med Promarkers och mina ögonskuggor. Angelica blev jätte glad över kortet, vilket gör mig också glad.

Nu ska jag titta lite i Creating Keepsakes kom med posten idag. SeeYA!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis till vinsten, visst blir man glad :)
Hoppas nu att jag vinner jackan ;)

Ylwa sa...

Grattis!! Vilken kula!!
//Y