torsdag 16 oktober 2008

Suck!

Hej!
Jag har bara motgångar just nu, känns det som. Jag vet att allt kommer att ordna sig till slut men idag är det tungt. Jag harinte ens skapat något de två senaste dagarna, bara depat i soffan. Något kul ha dock hänt, fick mitt paket från Craft Superstore. Det innehöll bland annat en scrapväska, så nu har jag hela väskkitet. Min CB gick ner i den, perfekt. I mitt paket var det även en massa cardstock i bl. a creme, gult, orange. Det var även ett alfabet av märket XCut. Inspirationen borde ha runnit till men jag har som sagt legat och halvsovit i soffan sedan i måndags.

Jag gjorde dock ett kort i måndags, ett diamond- kort med hÄnglar. Det var till veckoutmaning på http://www.svenskscrapbooking.se/ om glömska, så det blev ett "Bättre sent än aldrig"- kort.

Här är det:
Det var allt för den här gången. Jag hoppas att jag kanske får nåt gjort i morgon eftermiddag. På lördag är det dags för kryssning med några väninnor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan inte alltid vara på topp och inte heller alltid på pysselhumör. Du behöver timmarna i soffan :) Låter roligt med en kryssning...
Jag jobbar med en Lo till Glömska utmaningen får se när den blir klar.
jag tycker att din scrapväska är jättesnygg, älskar färgerna, vad roligt med kompleterande väskor, måste få se dem nästa lördag :) Sköt om dig :)

Karin sa...

Känner igen det där med deppigeheten.....När man inte ens orkar scrappa då är det botten...Men som du säger det ordnar sig och sen kommer det perioder när man är superkreativ och livet leker....
Kul med lite nya grejer, det blir man pigg av och jättefint kort du har gjort, gillar víkningen.